4267
19:07 7.072017

На Закарпатті у газетах зафіксовано найменше джинси - моніторинг ІМІ

Політика 1991

За підсумками червня 2017 року, рівень джинси в регіональних друкованих ЗМІ склав в середньому 7% від загальної кількості матеріалів, натомість в онлайн-ЗМІ цей показник склав 4%. Найменше матеріалів з ознаками замовності в друкованих ЗМІ було зафіксовано в Ужгороді (2% від загальної кількості матеріалів).

Джинса червень 2017

Такими є результати дослідження рівня замовних матеріалів у місцевих друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України, що було проведено ГО «Інститутом Масової Інформації» за підтримки програми У-Медіа Інтерньюз Нетворк.

Загалом, порівняно з квітнем, коли проводився попередній моніторинг, рівень матеріалів з ознаками замовності дещо зріс в друкованих виданнях (на 2%, у квітні показник джинси в друкованих медіа склав 5%), і лишився незмінним в онлайн-ЗМІ.

Згідно результатів моніторингу, рівень політичної джинси зріс як в онлайн-ЗМІ (на 9%) так і в друкованих ЗМІ (на 7%), порівняно з попереднім періодом моніторингом. Таким чином, співвідношення політичної та комерційної джинси в друкованих ЗМІ склало 74% до 26%, зі значною перевагою політичної джинси; тоді як в онлайн-ЗМІ різниця між рівнем політичної (53%) та комерційної джинси (47%) лишилась невеликою.

Серед регіонів, у яких проводився моніторинг, найбільшу кількість матеріалів з ознаками замовності в друкованих ЗМІ було зафіксовано у Миколаєві (19% від загальної кількості матеріалів), у Дніпрі та Харкові (по 9% від загальної кількості матеріалів), та в Херсоні (8%). Найменше матеріалів з ознаками замовності в друкованих ЗМІ було зафіксовано в Ужгороді (2% від загальної кількості матеріалів).

В онлайн-ЗМІ, найбільше джинси було розміщено у ЗМІ Дніпра – 14% та Харкова – 7% від загальної кількості матеріалів. Найнижчим цей показник виявився у онлайн-ЗМІ Львова та Луцьку – по 1%.

Моніторинг проводився в 10 обласних центрах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), у кожному місті аналізувалось по 2 ключових місцевих друкованих та 2 інтернет-ЗМІ. Загалом, в червні було проаналізовано 114 новин в друкованих ЗМІ та 6000 новин в онлайн-ЗМІ.

Моніторинг проводився в рамках Українського медійного проекту (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією «Інтерньюс» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

 Ярослав Гулан

Регіональний представник ІМІ
в Закарпатській області

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах