Закарпатська обласна рада спільно з облдержадміністрацією мають чітке розуміння необхідності збереження та відновлення авіасполучення краю з іншими регіонами України та сусідніми країнами

Опубліковано: | Переглядів: 1165
  • Поділіться із друзями:

Про це йдеться у рішенні облради «Про Звернення Закарпатської обласної ради щодо будівництва нового аеропорту в Закарпатській області та сталого функціонування ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород», ухваленому на позачерговій сесії облради та направленому до Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, а також до народних депутатів від Закарпатської області.

У Зверненні зазначається, що сьогодні Закарпаття є одним із найперспективніших регіонів України. Наявність курортного та рекреаційного потенціалу, мальовничі пейзажі, цікаві визначні пам’ятки історії, культури та архітектури, особливе географічне розміщення на перетині п’яти держав: України, Румунії, Словаччини, Польщі та Угорщини, поєднання різних культур та особливостей сприяє поширенню туризму в цьому регіоні.

Однак відсутність регулярного та доступного авіасполучення значно знижує економічний потенціал і туристичну привабливість Закарпаття.

Варто зауважити, що попередні запевнення українських високопосадовців прийняти державну програму та передбачити у Державному бюджеті України кошти в обсязі 10 мільярдів гривень щороку, щоб збудувати у Закарпатті сучасний аеропорт, залишилися невиконаними.

На жаль, проєкт Державного бюджету на 2020 рік показує, що ці обіцянки залишилися тільки на словах.

Також не внесені обіцяні урядовцями зміни до постанови Кабінету Міністрів України №126, якою схвалена Державна програма розвитку аеропортів до 2023 року, в частині початку проектування і будівництва вже з 2020 року нового аеродромного комплексу в Закарпатській області.

Метою цього проекту є створення сучасного вантажно-пасажирського аеропорту, який відповідатиме міжнародним стандартам.

У той же час невеликий міжнародний аеропорт міста Ужгород, який має лише один термінал і одну асфальтову злітно-посадкову смугу завдовжки 2038 м і шириною 40 м, працює нестабільно внаслідок ряду причин, зокрема у зв’язку з близькістю злітно-посадкової смуги до Словаччини.

Зокрема, до 2016 року аеронавігація у зоні діяльності аеропорту регулювалася угодою між урядами України та Словаччини. Строк дії Угоди закінчився; відтоді зліт та посадка повітряних суден в аеропорті виконувалися виключно «за правилами візуальних польотів».

Враховуючи важливість дотримання авіаперевізниками встановлених вимог, зокрема щодо безперервності та регулярності повітряних перевезень, із огляду на аеронавігаційні й метеорологічні (з явно вираженими сезонними особливостями) характеристики аеродрому «Ужгород», ми, депутати Закарпатської обласної ради, повторно просимо у максимально стислі терміни сприяти підписанню міжурядової угоди України та Словацької Республіки про надання можливості ДП «Украерорух» керувати частиною повітряного простору Словацької Республіки, що дасть змогу виконувати польоти за приладами в межах аеродрому «Ужгород». Вирішення цього питання усуне головну перешкоду, що стоїть на заваді повноцінній діяльності ЗОКП «Міжнародний аеропорт «Ужгород».

Зволікання із підписанням міжурядової угоди з 25 жовтня 2019 року унеможливило виконання регулярного авіасполучення Ужгород – Київ – Ужгород та поставило під загрозу подальше повноцінне функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Ужгород».

Обласна рада спільно з обласною державною адміністрацією мають чітке розуміння необхідності збереження та відновлення авіасполучення Закарпаття з іншими регіонами України і, як мінімум, із сусідніми країнами. Ця позиція підтримується мешканцями, діловими партнерами, туристичними та бізнесовими колами краю. Вважаємо, що припинення діяльності аеропорту створить значні незручності для потенційних пасажирів, завдасть місту Ужгороду, Закарпатській області, державі невиправданої шкоди в реалізації соціально-економічних програм, особливо для пріоритетної та перспективної для області туристичної галузі, а також зашкодить стратегічному курсу на інтеграцію України до Європейського Союзу.

Враховуючи вищенаведене, ми, депутати Закарпатської обласної ради, просимо розглянути зазначені пропозиції та внести зміни до Переліку основних завдань і заходів Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, передбачивши у Державному бюджеті України на 2020 рік кошти для будівництва нового аеропорту на території Закарпатської області.

Водночас, до введення в експлуатацію нового аеропорту, просимо вжити вичерпних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування діючого ЗОКП «Міжнародний аеропорт Ужгород», відновлення регулярного авіасполучення зі столицею та іншими містами України і Європи», ‒ наголошується в документі.

Виконавчий апарат облради

«Карпатський об’єктив»

Залиште свій коментар

Анонси подій

Array

Останні новини

Переглянути всі Останні новини
city.uz.ua Globalistic crossword

    Ми в соцмережах:

Спецпроекти

Заробітчани

Життєві історії

Запитання юристу

  • Україна є Стороною декількох багатосторонніх конвенцій, які передбачають спрощену процедуру звернення для вирішення питання про стягнення аліментів на території Договірних держав[*] таких конвенцій: - Конвенція ООН про стягнення аліментів за кордоном 1956 року (діє у відносинах з такими державами: Алжир, Аргентина, Австралія, Австрія, Барбадос, Бельгія, Болівія, Буркіна Фасо, Камбоджія, Кабо-Верде, Центрально-Африканська Республіка, Чилі, Колумбія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Еквадор, Домініканська Республіка, Ель Сальвадор, Куба, Ватикан, Естонська Республіка, Фінляндія, Французька Республіка, Федеративна Республіка Німеччина, Грецька Республіка, Гватемала, Гаїті, Ватикан, Угорська Республіка, Ірландія, Держава Ізраїль, Італійська Республіка, Киргизька Республіка, Ліберія, Люксембург, Мексика, Монако, Марокко, Нідерланди, Нова Зеландія, Нігер, Пакистан, Філіппіни, Республіка Польша, Португальська Республіка, Республіка Молдова, Румунська Республіка, Сербія, Сейшели, Словацька Республіка, Словенія, Шрі-Ланка, Королівство Іспанія, Сурінам, Швеція, Щвейцарія, Македонія, Туніс, Великобританія, Уругвай)    - Гаазька конвенція про міжнародне стягнення аліментів на дітей та інших видів сімейного утримання 2007 року (діє у відносинах з такими державами: країни-члени Європейського Союзу /крім Данії та Ірландії/, Албанія, Республіка Білорусь, Боснія і Герцеговина, Бразилія, Гайана, Гондурас, Республіка Казахстан, Чорногорія, Нікарагуа, Норвегія, Турецька Республіка, Сполучені Штати Америки) - Мінська конвенція про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року (діє у відносинах з державами-учасницями СНД: Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Казахстан, Киргизстан, Молдова, Росія, Таджикистан, Туркменистан, Узбекистан).

    19:1711.10.20190
  • «Добрий день.

    18:3311.12.20180
  • «Доброго дня, я офіційно одружилася з громадянином Словаччини, але в мене є дитина від іншого чоловіка – українця.

    12:1109.11.20180
  • Доброго дня! Нещодавно моє авто зупинили працівники поліції й змусили пройти перевірку на стан сп’яніння, при цьому ні мої права, ні процедуру проходження огляду мені не пояснили.

    18:0503.10.20180
  • Апостилювання – це один із правових режимів визнання юридичної чинності українських документів, які мають використовуватися за кордоном.

    17:0423.09.20180

Історія Закарпаття

Новини Закарпаття

Спортивні новини

Надзвичайні та кримінальні події